Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

Απόψεις με αξία...


"...Καλημέρα σας από τη Λίμα του Περού. Στην τελευταία ιστορία μας, δηλαδή πριν τη διακοπή της ιστοσελίδας για τεχνικούς λόγους, ήμουν στο τέλος του κόσμου, στους παγετώνες της Χιλής, στην Παταγονία.

Σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα συνέχισα μα ταξιδεύω και στην ουσία βρέθηκα κάπου 5.000 χιλιόμετρα βορειότερα, σχεδόν στον Ισημερινό.

Είμαι σε δίλλημα. Τι κάνω? Δημοσιεύω επί τροχάδην τις παλιές ιστορίες μέχρι να φτάσουμε στο σήμερα?
Πείτε μου τι θέλετε.

Τα μηνύματα που μου στείλατε είναι περισσότερα από όσα περίμενα. Ειλικρινά πήρα πολύ ενέργεια. Εντός της εβδομάδας θα έχω απαντήσει σε όλους σας. Σας ευχαριστώ.

Είμαι καλά. Οποτε όμως το μυαλό μου θυμάται την Ελλάδα, μου ανεβαίνει η πίεση.

Θυμάμαι την τότε υπουργό Τουρισμού Φάνη Πάλη Πετραλιά. Μου είχε υποσχεθεί μια οικονομική υποστήριξη στο godimitris με μια απλή διαφήμιση που θα έβαζα στην ιστοσελίδα, αλλά και με δεκάδες δημοσιεύματα για την Ελλάδα που θα έκανα στο εξωτερικό. Η διαφήμιση μπήκε στην ιστοσελίδα και έκανα πάνω από 100 δημοσιεύματα σε ΜΜΕ στον κόσμο. Όταν γύρισα στην Ελλάδα, έπειτα από δεκάδες τηλεφωνήματα και απίστευτη υπομονή, μου είπαν οι υπάλληλοι του υπουργείου Τουρισμού, ό,τι δεν είχαν ποτέ καμία απόφαση για μένα. Δυστυχώς δεν είμαι στη Β Αθηνών για να την μαυρίσω, αλλά εάν κάποιος από εσάς ψηφίζει στη Β Αθηνών και θα ψηφίσει ΝΔ, σας παρακαλώ μαυρίστε την κυρία που μόνο να σκουντουφλάει ξέρει.

Σε αντίθεση, ρίξτε μια ψήφο στον Θεόδωρο Κασσίμη. Είναι ο ΜΟΝΟΣ πολιτικός που αντί να τον βρω, έψαξε και με βρήκε αυτός. Με στήριξε ηθικά και οικονομικά ενίσχυσε την προσπάθεια αυτή. Χωρίς τη βοήθεια του Θεόδωρου Κασσίμη σήμερα δεν ξέρω που θα βρισκόμουν. Ισως να είχα σταματήσει το ταξίδι. Αν ξέρετε κάποιον που ψηφίζει ΝΔ στη Β Αθηνών, πείτε του να ρίξει και μια ψήφο στον Κασσίμη. Ανθρωποι σαν αυτόν πρέπει να επιβραβεύονται και στην περίπτωσή μας η επιβράβευση γίνεται με την ψήφο. Θα χαρώ να ξαναδώ αυτόν τον Πολιτικό στη Βουλή, έναν πολιτικό που έκανε πολλά για τους Ελληνες της διασποράς.

Από την άλλη, κάθε τρεις και λίγο ακούω ότι επαναλαμβάνονται στην ΕΡΤ τα ρεπορτάζ μου. Όταν προβλήθηκε στην ΕΤ3 η εκπομπή αφιέρωμα στο godimitris, η τηλεθέαση έφτασε το 12,8% σε μια εκπομπή που δεν είχε διαφημιστεί και σε ένα κανάλι που η τηλεθέασή του είναι σε μονοψήφιο νούμερο.

Ομως ο διευθυντής της ΕΡΤ World, Nίκος Κούρτης, με μισθό που ξεπερνά μηνιαίως τα 5.000 ευρώ από το ελληνικό δημόσιο, έκρινε ότι τα ρεπορτάζ μου δεν αφορούν την ΕΡΤ. Αποτέλεσμα, σήμερα να μην κάνω ρεπορτάζ για τους Ελληνες στον κόσμο. Οικονομικά ακόμη δεν έχω πάρει τα 2.400 ευρώ που μου έδωσαν χαριστικά στην ΕΡΤ για 22 ρεπορτάζ από την άκρη του κόσμου. Είναι αμαρτία από το Θεό...

Διαβάστε περισσότερα στο www.godimitris.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου